wtorek, 26 lipca 2016

BEAUTY: JAK ZMNIEJSZYĆ BLIZNĘ PO CESARSKIM CIĘCIU?





Po urodzeniu Wojtka została mi pamiątka, nie jest ona przeraźliwie duża, no ale jest. Wkońcu postanowiłam, że zrobię wszystko aby zminimalizować jej wygląd. I wiecie co? Udało się!





Używałam kilku preparatów na blizny. Jednak na bliznę po cc, trzeba wybrać jednak coś co się szybko sie wyciera, nie zostawia śladów na ubraniach i szybko się wchłania. Moim hitem są plastry SUTRICON. 

Są tak genialne, że:
- po pierwsze ich nie widać są przeźroczyte;
- po drugie idealnie przylegają do skóry, dzięki czemu blizna nie jest podrażniana przez bieliznę czy odzież, jak to ma miejsce przy kremach, oliwkach i maściach.

Efekty są fenomenalne! moja blizna po cesarce jest grubości równej kartce papieru. Żadna bielizna czy ciuchy mnie nie obcierają ( kobiety po CC wiedzą o czym mówię :) ).



Czy ten specyfik ma jakiś minus?

Chyba tylko jeden - cena. Choć jak spojrzeć na to w ten sposób, że 1 plaster nosi się 5 dni ( codziennie trzeba go zdjąć, przemyć bliznę, osuszyć i założyć ) to koszt miesięcznej kuracji wynosi: 118 zł - Kidy.pl. W opakowaniu jest 5 plastrów o wym. 5x30 cm, ja je przecinałam na pół bo były za duże i uzyskałam 10 plastrów :) także koszty kuracji nie jest jakiś wybitnie wygórowany. A naprawdę warto!

Jak go stosować i jakie są efekty?

Przemywamy bliznę wodą z mydłem, docinamy plaster pod wymiar blizny, przyklejamy i nosimy cały dzień, po czym wieczorem powtarzamy czynność czyli mysie, suszenie i klejenie. Jeden plaster możemy nosić max. 5 dni po czym wymieniamy go na nowy.

Plastry sa polecane przy nowych jak i starych bliznach. Faktycznie rozjaśniaja i wygładzają stare blizny. A na nowych robią cuda i blizna prawie, że znika :)

a efekty są takie:




Żel SUTRICON

Dostępny na rynku jest też żel tej samej marki, używałam go na bliznę na czole czyli starą 24 letnią bliznę. U mnie na bliźnie po CC bardziej sprawdził się plaster. No ale na czole z plastrem paradować nie będę :)

Żel jest tańszą alternatywą na blizny na twarzy lub w miejscach widocznych gdzie nie chce się pokazywać plastra ( jest prawie niewidoczny). 

Żel faktycznie szybko wysycha jak zapewnia producent i nie "wyciera się" w ubrania :)

Moja blizna na czole jest jaśniejsza i płytsza ( po stosowaniu 3 tygodnie żelu)

A cena? 35 zł za tubkę - Kidy.pl





Podsumowanie:

Producent czyli firma Verco (również właściciel sklepu Kidy.pl), bardzo się postarała przy tym produkcie. Nie ma się czego przyczepić. Jakość wykonania, opakowanie jak i użytkowanie są przyjemnością. Cena też nie jest wygórowana jak na miesięczną kurację ( dobry krem to podobny jak nie droższy koszt).  Plastry można kupić np. na Kidy.pl ( tam są najniższe ceny :))

Teraz zobaczyłam, że nowością u nich są plastry dla dzieci :) na razie Bezzębny Wojtek nie ma blizn także testów nie będzie ale możeWam się ta informacja przyda :)


Jeśli znacie coś tak fenomenalnego jak SUTRICON tylko na rozstępy na brzuchu, dajcie znać!


1 komentarz :

Margo pisze...

plastry używałam i są super, natomiast żel dostałam w gratisie i u mnie to porażka

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek