piątek, 1 czerwca 2012

Prezent na dzień dziecka od Glossy Box :)


aaaa... i dostałam pierwszy dzisiaj prezent z okazji dnia dziecka :) Nawet nie wiecie jak mnie on ucieszył. Oczywiście od razu musiałam potrząsać przesyłką, żeby "wysłuchać" co jest w środku. Poniżej znajdziecie zdjęcia z rozpakowywania  prezenciku :) W przesyłce były dwa kremy do rąk, suchy szampon do włosów ( od jakiegoś czasu chciałam o wypróbować i zobaczyć czy faktycznie włosy wyglądają jak świeże), płyn miceralny (kooocham!), krem do twarzy ( podobno rozświetlający i usuwający zmęczenie z twarzy, zobaczymy :) ) i krem do ciała . Wypróbuję i dam znać !
Najbardziej mnie kusi ten suchy szampon, opinie są podzielone co do efektów, ale pożyjemy zobaczymy.










 





Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek