niedziela, 26 sierpnia 2012

Nowości w szafie

Od ostatniego postu trochę rzeczy przybyło mi w szafie :) Oto co się tam znalazło :

 sukienka: ZARA || narzutki: no name || szalik: Reserved || bransoletka: Glitter



 

bluzka: ZARA 
 

spodnie i bluzka: ZARA

 spodnie: ZARA




 spódniczka: ZARA || szalik: Reserved



 a tu wszystkie zdobycze ciuszkowe :)



 Mega wygodne buciki zostały zakupione w New Look, pomimo swojej wysokości nie bolą nogi ani stopy.



 Upolowana ostatnia para na wyprzedaży w ZARZE :) Pani przede mną właśnie je zwracała i wzięłam je bez zastanawiania, a co!


 Balerinki, co tu dużo pisać :) Jedyny plus to są na małym obcasiku, więc mam nadzieję, że dłużej wytrzymają niż poprzednie.





 Najpiękniejsze, prezentowe :) Ukochane Louboutin-y :* Pomimo obcasa 12 cm nie czuć ich. Są wygodne i co ważne stabilne, jednak widać różnicę w wykonaniu pomiędzy nimi a innymi butami z sieciówek.


a tak się razem prezentują :)

Najbardziej jestem dumna ze szpilek z ZARY, już straciłam nadzieję, że je kupię. A także z sukienki, która prezentuje się świetnie ( już niebawem post z nią :))

1 komentarz :

Unknown pisze...

Buciki cudowne ! Wszystkie 4 paryyy :)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek