środa, 17 października 2012

Nowości w szafie




Jak widzicie moja szafa powiększyła się o kilka sweterków :) Największym zaskoczeniem dla mnie było kupno czerwonego sweterka , ja w czerwonym? NIGDY! Jednak jak widać w modzie nie ma słowa nigdy :) i zawsze jakieś ubranie, które jeszcze kilka miesięcy temu "nigdy" nie znalazłoby się u nas, jakimś dziwnym trafem się znajduje.

Podczas tych zakupów zaopatrzyłam się także w eleganckie bluzki, małą torebkę sportową na dosłownie portfel i telefon :) oraz spodnie.

A niebawem elegancka stylizacja, jednak wcześniej pojawi się post z serii zrób to sam DIY

4 komentarze :

Unknown pisze...

U mnie też ostatnio króluje CZERWONY pomimo, że nie byl to mój ulubiony ... o dziwo teraz co w czerwieni podoba mi się! :) zapraszam!

Unknown pisze...

swietne ciuszka ! :)

zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

Unknown pisze...

Świetne ubrania !
Bardzo bym chciała Cię przeprosić ponieważ zostawiłaś u mnie na blogu komentarz z pytaniem a ja nie dość , że nie zauważyłam to też nie odpowiedziałam.. Bardzo , bardzo przepraszam !
:)

Monika-J pisze...

Bardzo ładne rzeczy :):):)
Dzięki za meila, inaczej nie wiedziałabym o tym blogu. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek