środa, 29 maja 2013

Rocznica bloga :)



Kochani w tym miesiącu mój blog obchodzi swoją pierwszą rocznicę. Chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście, wspieracie mnie i moje projekty. Szczególne podziękowania należą się moim kochanym kobietkom, mężowi, Vitaline i wszystkim, którzy mnie wspierają.

Przez ten rok dużo się zmieniło w moim życiu zaczynając od stanu cywilnego do zmiany mieszkania. Dlatego jeszcze raz wielkie DZIĘKI! :) Mam nadzieję, że następny rok będzie równie owocny :)

Poniżej zestawienie najciekawszych zdjęć z tego roku :)














Partner akcji:




VITALINE Centrum Dietetyczne
Katowice, ul. 1 Maja 46
www.vitaline.pl

4 komentarze :

Weronika - FAJNY BLOG o podróżach pisze...

trzymam kciuki za kolejne i kolejne i kolejne.. :) oby tak dalej ! :))

Unknown pisze...

Wow! świetne zdjęcia!
http://linde-lo.blogspot.com/

Kathy pisze...

świetne zdjęcia :) życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :))))

sue pisze...

gratuluję!!:)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek