poniedziałek, 20 czerwca 2016

BEAUTY: kosmetyczne hity czy kity maja?



Od jakiegoś czasu lubię testować różne kosmetyki. W maju testowałam m.in kosmetyk na bliznę. Czy jest moim hitem czy kitem?



Na pierwszy ogień idzie sylikonowy żel na blizny SCARSILC, co pisze producent:

"Silikonowy żel na blizny przeznaczony do codziennej pielęgnacji:

blizn pooperacyjnych
blizn pooparzeniowych i powstałych po urazach 
blizn przerostowych i keloidów (bliznowców)
blizn po trądziku  rozstępów"

a teraz skład:

"Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Silica, Cyclotetrasiloxane."

Żel stosowałam na bliznę po cesarskim cięciu oraz na starą bliznę na czole. Otóż po miesięcznym teście zauważyłam, że żel świetnie sobie radzi z nowymi bliznami jeszcze czerwonymi, natomiast nie widzę za dużej różnicy na starej bliźnie. Moja stara blizna jest efektem "całowania futryny" jak miałam 4 lata, więc jest bardzo stara. 

cena: ok. 20 zł

Podsumowanie:
Polecam na nowe blizny, fantastycznie je wyrównuje, spłyca i rozjaśnia. Na stare nie polecam, przynajmniej na 20 letnie :) bo za dużej różnicy nie widać :)


Opis produktu - TUTAJ




Drugim produktem była emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 5%, co pisze producent:

"Lotion Lite 5 (5% kwasu glikolowego) – delikatnie pelingująca emulsja do twarzy na noc, przeznaczona do cery normalnej lub tłustej.

Rodzaj cery:
Cera normalna, tłusta.

Korzyści:

Usunięcie martwego naskórka
Lepsze przenikanie skłądników aktywnych zawartych w kosmetykach w głąb skóry
Rozjaśnianie przebarwień posłonecznych, hormonalnych, pociążowych
Spłycanie zmarszczek
Spowalnianie procesów starzenia skóry
Regulacja wydzielania sebum"

skład:

Lotion Lite 5: Aqua, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Phenoxyethanol, Isopropyl Palmitate, Hexylene Glycol, Propylene Glycol, Citrus Limon Fruit Extract, Ethylhexylglycerin.
Lotion Lite 10: Water, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Alcohol, PEG-12 Glyceryl Distearate, Citrus Medica Linonum (Lemon) Fruit Extract, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol.

Emulsję stosowałam wg. wytycznych producenta oraz stosuję kremy z wysokim filtrem. Uważam, że jest to świetna alternatywa dla zwykłych pilingów

cena: 99 zł

Podsumowanie:
Jak dla mnie to hit maja! Skóra po emulsji jest jędrna, rozjaśniona i świeża. Dawno się tak świetnie nie czułam ze swoją skórą. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam! Tylko pamiętajcie o filtrach min, 30 SPF



3 komentarze :

Anka pisze...

Używałam SCARSILC, jest genialny! miałam bliznę po CC i nawet jej nie widać

Ania pisze...

Znasz coś sprawdzonego na rozstępy?

kamila pisze...

@Anna Motyl skuteczny w 99% jest laser frakcyjny :) na nowe blizny polecam Ci Scarsilc, bio oil lub NIKEL olejek na rozstępy. Wszystkie trzy testowałam i najlepszy był ostatni, ja miałam ten: https://www.ekodrogeria.pl/pielegnacja/2545-nikel-olejek-z-soku-z-mandarynki-zapobiegajacy-i-rozjasniajacy-juz-istniejace-rozstepy-100-naturalny-100ml-3859891218028.html

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek