piątek, 4 grudnia 2015

LIFE: Pomysły na prezent


Przygotowałam dla Was propozycje prezentów na święta dla niej i dla niego. 


Dla Niej

Kobiety mam wrażenie, że łatwo jest zadowolić pod względem prezentów, wystarczy kupić ulubiony kosmetyk/książkę lub biżuterię :) Banał! Ale co w przypadku wybrednych kobiet, które lubię wszystko naj? no cóż może pomoże Wam moja grafika



1) Konsola PlayStation 4 
2) Meteoryty do rożświetlania twarzy - Meteorites Guerlain
3) Paleta cieni - Naked 3 Urban Decay 
4) Krem do twarzy ( UWAGA! trzeba dostosować do rodzaju skóry) - np. Day Wear Estee Lauder
5) Woda toaletowa - La vie est belle Lancome
6) Urządzenie do mikrodermabrazki - VisaCare Philips



Dla Niego

Wielu mężczyzn to tak naprawdę chłopcy :) którzy najchętniej by grali całymi dniami na PlayStation czy innej konsoli. Także dokupienie mu "zabawek" z pewnością sprawi uśmiech na jego twarzy. Warto także zadbać o wygląd naszych Panów, osobiście nie przypominam sobie, żeby mój mąż kupował sobie sam kosmetyki "... bo po co mi to...", więc zawsze ktoś mu je kupuje a to na święta, urodziny czy imieniny :)


1) Gry na konsole - Fifa 16 i PES 2016
2) Słodycze w kształcie pada do konsoli :) - Chocolissimo
3) Golarka do zarostu - Arcitec PHILIPS
4) Elegancki i modny zegarek - 0953DW  Daniel Wellington
5) Bransoletki życia, czyli Jawbone up 3
6) Woda toaletowa - Bottled Hugo Boss

Uwielbiam także robić własnoręczne prezenty np. choinki z pierników czy aniołki z masy solnej :) staram się co roku zaskakiwać bliskich. Zwracam też dużą uwagę na opakowanie, lubię "dopieszczone" opakowania :) Niebawem przygotuję dla Was post jak można ładnie/tanio/szybko spakować prezenty.

5 komentarzy :

Kaśka pisze...

mi się marzą meteoryty do buzi <3 ale są takie drogie, że zawsze mi żal kasy :(

Anonimowy pisze...

a czemu te prezenty są takie drogie? najtańszy dla kobiety 170 zł ( krem) dla faceta ok lepiej bo czekolada prawie 40 zł. Może zrobiłabyś posta z podzielonymi prezentami na ceny np. do 100 zł , do 200 zł do 500 zł i powyżej 1000 zł?

fashion ann pisze...

Ja marze o perfumach z lancome ahh... bylam grzeczna w tym roku =)

Thani pisze...

Perfect gift for x-mass :)

marysia-k pisze...

Super prezenty, ale nie dla mnie :p. U mnie wszystko jest bardziej sentymentalne niż cenowe :p.
marysia-k

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek