czwartek, 31 grudnia 2015

LIFE: W OCZEKIWANIU NA 2016


Dziś Sylwester także rok 2016 zbliża się wielkimi krokami. Dzisiejszy dzień jest dla wielu ludzi dniem przemyśleń i postanowień noworocznych. A czy Wy robicie w tym roku listę?


Lista postanowień noworocznych

Kilka lat robiłam listy, ale większość rzeczy była przepisywana na następny rok. Oczywiście udało mi się kilka punktów z listy zrealizować :) W tym roku rezygnuję z robienia listy, spróbuję na spontanie. Szczególnie, że niebawem szykują się duże zmiany w moim życiu, więc nie chce za wiele rzeczy planować. A o tych zmianach napiszę Wam już na początku stycznia :)

Moją listę świetnie ilustruje ta znaleziona w internecie:


Podsumowanie

Rok 2015 był dla mnie wyjątkowy, działo się wiele :) Odwiedziłam po raz kolejny mój ukochany Berlin ( tak to postanowienie noworoczne, choć raz w roku być w Berlinie ). Było dużo zwiedzania: Berlin, Wiedeń, Brno, Bratysława i Dania, ale też po Polsce trochę pojeździliśmy. Urodził się nowy członek rodziny ( siostrzeniec), zrobiłam mały remont  domu.  Czy zmieniłabym w tym 2015 roku coś? Chyba nie, no moze chciałabym więcej czasu spędzać z rodziną. 

2016


Ja już wiem czego oczekuje od 2016, a czy Wy już wiecie?

Życzę Wam aby Nowy Rok był dla Was lepszy niż poprzedni, oby Wasze postawienia/cele się zreazliowały i żeby niczego Wam nie brakowało. Do zobaczenia niebawem.

Ściskam



1 komentarz :

nmich131 pisze...

Ja również w tym roku nie robię żadnych postanowień. Chcę po prostu korzystać z życia w 100%, ciężko pracować i jednocześnie dobrze się bawić, poznawać nowych ludzi i dużo podróżować. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek