poniedziałek, 17 października 2016

10 rzeczy, w które warto zaopatrzyć się przed zimą


Przygotowałam dla Was kolejne zestawienie 10 rzeczy, które przydadzą się Wam w zimie. Jesteście ciekawi? No to zapraszam.


Śpiworek - Jollein || Kocyk - Jollein || Łóżeczko - Pinio || Księżyc - Effi || Baldachim - Jollein

Jeszcze niedawno kąpletowałam wyprawkę zimową typowo ubrankową, teraz pora na pozostałe rzeczy. Czego nie może zabraknąć? A co można odpuścić?



Co się znalazło na mojej liście?
1) Ciepły kocyk w mojej ulubionej szarej kolorystyce - Jollein
2) Śpiworek z odpinanymi rękawkami - Jollein
3) Maść ochronna - Bepanthen
6) Śpiworek do wózka - Elodie details / Toto Design
7) Apaszka - Effi
8) Śpiworek - Zalando
9) Krem na zimę - Hipp
10) Muffki do wózka - Milutka



Co jest wg. mnie genialne w mojej wyprawce? Zdecydowanie śpiworek od Jollein. Ma odpinane rękawy, dzięki czemu jak jest cieplej w domu możemy je odpiąć aby nie przegrzać maluszka. Wojtek bardzo się kręci w nocy i miałam obawę zostawić z nim koc na całą noc. Kilkakrotnie w dzień jak przykrywałam go pieluchą, to szybko wędrowała ona na twarz. Ze śpiworkiem nie ma tego problemu i mogę spać spokojnie. Dodatkowo śpiworek jest zapinany odwrotnie niż kurtka, więc swobodnie możemy zmienić pieluchę nie budząc maleństwa. Fajnym patentem jest także zabezpieczenie u góry zamka przed podrapaniem.




A co odpuściłam? kolejne tony kosmetyków, których pewnie i tak nie użyję, szaliki, rękawiczki bez sznurka, czapki bez wiązania.
A jakie są wasze typy?




Śpiworek - Jollein || Kocyk - Jollein || Łóżeczko - Pinio || Księżyc - Effi || Baldachim - Jollein


I na koniec uśmiech Wojtusia, który miał spać podczas zdjęć ale mu się nie chciało :)

kamila jakóbik fotografia


2 komentarze :

Meggi pisze...

A czy spoworki sa w innych kolorach? Sa gdzies w wawie do kupiejia od reki?

Andrzej pisze...

Mielismy spiworki, ale u nas sie kompletnie nie sprawdzily :-) o muffkach do wozka powiem zonie, to faktycznie bardzo przydatne ;-)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek