środa, 12 października 2016

Nowa kolekcja lakierów Semilac - My story



Manicure hybrydowy dla mnie jednoznacznie wygrywa z tradycyjnymi lakierami. Nie dość, że trzyma się dłużej to jeszcze nie niszczy płytki paznokciowej ( o ile dobrze jest położony i ściągany). Czy wiedzieliście, że tak jak w modzie, tak i w lakierach są nowe kolekcje i kolory?

Najnowsza kolekcja Semilac nazywa się My story, wśród kolorów dostępnych są m.in. 4 różne odcienie niebieskiego od bardzo bladych do intensywnego. Poniżej cała kolekcja:


Zdecydowałam się na kolory: Baby Boy, Boyfriend Jeans, Racing Car, Creamy Cookie i Ivory Cream. I jestem zachwycona nasyceniem kolorów i barwą. Pierwszy wzór na pazurach, który wykonałam to klasyczny french z jednym ozdobnym paznokciem, użyłam tutaj kolorów: Strong White, French Vanilia, Black Diamond, Baby BoyBoyfriend Jeans.


Kolory są naprawdę obłędne <3 Podobają się Wam kolory, które wybrałam?





I jak sobie ułożyłam wszystkie lakiery Semilac z mojej kolekcji to zauważyłam, że mam ich za mało :) brakuje mi 1 koloru, więc trzeba dokupić, jaki kolor proponujecie?



5 komentarzy :

Evela pisze...

Mega kolory <3

Unknown pisze...

Rzeczywiści trochę "mała" ta kolekcja ;), my proponujemy nasz nowy kolor Fuchsia Miracle :)
Pozdrawiam
Online Ekspert marki Semilac

domino pisze...

Do ładnych paznokci pasuje zadbana skóra dłoni i nawilżona - ja mam filtr prysznicowo kąpielowy z kdf który zastępuje z powodzeniem zastępuje krem do dłoni.

Anonimowy pisze...

semilac skradł moje serce ta kolekcją :)

Żwawy Leniwiec pisze...

Śliczne kolory ;-)

Pozdrawiam,
Żwawy Leniwiec
www.zwawyleniwiec.pl

:-)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek