wtorek, 24 września 2013

Pokaż mi lakiery do paznokci a powiem Ci kim jesteś


 

Lakiery do paznokci - mania kobiet mojego pokolenia, czy aby na pewno? Myślę, że mojego pokolenia to nie, ale młodszego już zdecydowanie tak! Czterolatki z pomalowanymi paznokciami to już niestety nie wyjątki ale norma w Polsce. Ciekawe co będzie dalej :)

Wracając do "mojego" pokolenia to kobiety z moich obserwacji można podzielić na:
  1. nie znoszące malowania paznokci, bo odpryskuje, trzeba zmywać itd. - czyli tzw. Kobiety minimalistyczne
  2. malujące paznokcie na tzw. "basic" czyli kolory w odcieniach delikatnego różu, beżu lub używające bezbarwnej bazy, a także malujące french. Pilnują aby ich manicure był uniwersalny i pasował do każdej kreacji - czyli tzw. Kobiety basic 
  3. wielbicielki czerwieni,  zauważyłam, że jeśli któraś kobieta zdecyduje się na czerwień rzadko z niej rezygnuje. Jest zazwyczaj wierna swojej czerwieni. Ba! powiedziałabym, że często jest to wierność do konkretnej marki i numeru lakieru :) - czyli tzw. Kobiety wierne czerwieni
  4. kochające kolory, w ich kosmetyczkach znajdziecie wszystkie kolory tęczy. Poczynając od bezbarwnych, przez neonowe i soczyste fiolety kończąc na czerni. - czyli tzw. Kobiety zmienne
A jak jest u mnie hmm.. przypisałabym się do ostatniej kategorii czyli tzw. Kobiet zmiennych.  Choć przyznam się szczerze, że "najodważniejsze" lakiery  przywożę z podróży np. neonowe z Londynu. Uwielbiam zmieniać często kolor paznokci, czasami ciężko mi się zdecydować na jakiś kolor :) wtedy albo rezygnuję z koloru albo robię ombre.  

Przygotowałam sobie już też listę must have kolorów na jesień, także niebawem się z Wami nią podzielę. A Wy jakie kolory lubicie basic, czerwień czy może nie malujecie paznokci?

kolorowe lakiery

lakiery


primark

6 komentarzy :

Unknown pisze...

No ja oczywiście należę do kobiet zmiennych ! U mnie wszystkie kolory tęczy :P

Anonimowy pisze...

Coś w tym jest. Ja jestem fanką konkretnej czerwieni, musi się zgadzać firma i numer :) kupuję też lakiery "na czarną godzine", bo boje się że go wycofają ze sprzedaży.a mój kolor jest idealny.

pozdrawiam
Kaśka

Magdalena / Rainbow Beauty pisze...

Ja na pewno należę do kobiet zmiennych :D 100 lakierów i każdy w innym kolorze :D

Neelisaa pisze...

Ja także należę do kobiet zmiennych :) Również zrobiłam jakiś czas temu post o mojej kolekcji ;)

Anna pisze...

Rowniez czesto zmieniam kolory paznokci, lubie miec paznokcie dopasowane do ubioru, ale czasem lubie zaszalec i pomalowac paznokcie na neonowy kolor do ciemnej stylizacji.
Pozdrawiam Kamilo. :)

XL-ka pisze...

Ciekawy ten Twój podział - należę do zmiennych :)

Copyright © 2014 Qamille - blog lifestylowy, blog parentingowy
Designed By Blokotek